Terugbetalingsbeleid

RETOURNEREN

Ons beleid duurt 15 dagen. Als er 15 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend: (indien van toepassing)

* Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbreekt om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.

* Elk artikel dat meer dan 15 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetaling (indien van toepassing)

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen 3 werkdagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende restituties (indien van toepassing)

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan nogmaals uw bankrekening.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.

Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@keysersoze.be.

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen sale artikelen niet worden terugbetaald.

Omruilen (indien van toepassing)

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het moet ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar info@keysersoze.be en stuur je artikel naar:
Keyser Soze bvba, Weilandstraat, 24/18, Sint-Agatha-Berchem, BRU, 1082, België.

Levering

Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar:

Keyser Soze bvba, Weilandstraat, 24/18, Sint-Agatha-Berchem, BRU, 1082, België.

U moet het retourportaal bezoeken: https://masquetransparent.shipping-portal.com/rp/

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw uitgewisselde product u bereikt, variëren.

Als u een artikel met een waarde van meer dan € 50 verzendt, kunt u overwegen om een ​​bijgehouden verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

NL
NL